Kızlar bunu kızım sevdi hoşuna da gitti . Türkiye’de de kiri marka var . Yemiyorsa bebişiniz bunu bi deneyin
Kızım 3 yaşına girecek hiç yemezdi oda kooperatifen tel peynir aldık ilk defa onu yedi belki görenlere de tavsiye olur
Çok yerdim bunu Fransadayken Bir acayip oldum görünce
1,512,234 soru
24,666,674 cevap
367,033 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın