0 oy
761 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar çocukluk arkadaşımı kaybettim ilkokuldan arkadaşımdı adıyamanda diş hekimliği okuyordu malesef enkaz altında kaldı cenazesini ailesine bile gostermediler defnedilmeden önce çok kötü durumda diye imkanı olan birer fatiha okuyabilir mi 

13 Cevaplar

0 oy
(20,081 puan) tarafından

Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun insallahh Rabbim sabırlar versin :'(Okudum insallahh 

tarafından
Sağol kuzum amin insallah
-Reklam-
0 oy
(1,450 puan) tarafından
Nasıl ya isteyen cenazesini alip götürüyormus
tarafından
Cenazesini getirdiler defnettiler zaten yikamadan önce gosterilmedi
0 oy
(2,359 puan) tarafından
Durumu nasıl muski gosterilmiyecek kadar 
tarafından
Ailesine gostermediler durumu kötü diye adıyaman dilek apartmanında 5 katlı binada en altta yatağından çıkarılmış
(2,359 puan) tarafından
Ay demekkki çok kötü durumu Allah sabırlar versin
tarafından
Malesef psikolojim yerlebir oldu daha depremden 2 gun once konusmustum suan hic ölmüş gibi hissedemiyorum hangi birine üzüleceğimi şaşırdim cidden psikolojikmen bitmiş durumdayız
0 oy
tarafından
Allah rahmet eğlesin mekanı cennet olsn inşallah . Okudum cnm
tarafından
Sagol kuzum
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin başın sağolsun mekanı cennet olsun ne kötü cenazeyi alamamak Allahım bari cenazeleri verseler ya
tarafından
Cenazeyi aldılar defnedildi ama yikama esnasinda sonrasinda gosterilmedi durumu kotu diye
(4,474 puan) tarafından
Rabbim dayanma gücü versin ya
0 oy
tarafından
Sen gidicektin noldu gidebildin mi.  Off allahim ne acidir bu.  O olen kisiden aileleri daha cok ici yanacak
tarafından
Ohal ilan edildiği için valilik izinli kisiler gidebildi hergun araba cikiyor hala izin bekliyoruz tam gidecegimiz gun o sorunu cikardilar malesef buradan yetebildiğimiz kadar yetiyoruz
tarafından
Dusunmem bile iyi
0 oy
tarafından
Okudum mekanı cennet olsun.

Başın sağolsun ☹️

Rabbim ailesine dayanma gücü versin.
tarafından
Amin kuzum ailesi perisan durumda son senesiydi ne emeklerle gelmisti bu duruma artik psikolojimiz bozuldu üzülmekten
tarafından
Kelimeler düğüm düğüm ☹️.
4 gündür kendimde değilim.
Orda o kadar insan acı çekerken ben asla mutlu değilim.
Ülke olarak psikolojilerimiz bozuldu ☹️
0 oy
(9,214 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin Rabb'im ailesine sabır versin inşallah okudum cnm 
tarafından
Sagol kuzum
0 oy
(829 puan) tarafından
Basın sağolsun canım . Rabbim geride kalanlara sabır versin okudum . 
0 oy
(15,743 puan) tarafından
Allah kabul etsin Rabbim sabır versin başınız sağ olsun☹️☹️
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kuzum. Çok zor Allah sabır versin herkese
0 oy
tarafından
Allah rahmet eylesin.. Üzücü çok üzücü.. 
0 oy
tarafından
Basin saolsun canım mekani cennet olsun allah ailesine sabirlar versin

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,112 göst.
17 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Expertmom (1,193 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 423 göst.
20 Şubat 2024 Diğer kategorisinde 1anne1ogul (1,924 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 716 göst.
16 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde 12345ftmmm (174 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,442 göst.
5 Temmuz 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...