Hayvanlarım. En keyifli yer huzur buluyorum onlarla Pozda veriyorlar artık
Yavruları çok tatlı oluyor ya
Ne güzel ya :) :) en azından hayvanlar insanlardan daha samimi
Onların merhameti hiç bir insan da yok canım bu arada seni ilk defa gördüm çok tatlısın rabbim bebeğini kucağjna sağsalim almayı nasip etsin inşaAllah
Senin antellerse benimki gibi dikelmis ben keciden hoslasmiyom yaa cok yaramaz oluyolar
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın