Kızlar ben 3 yaşındayken annem ve babam boşanmış o günden beride Babanemin ayak ucunda yatıyordum taki evlenene dek 5 ay oldu evleneli eşim 3 vardiya çalışıo bazen gece 11 de gidip sabah 9 da gelio eşim varken sıkıntı yokta yokken ışığı açık bırakmadan hayatta uyuyamıyorum hatim indirsemde faydası yok okumadığım sure kalmıo evlenmeden önce gerilim filmi bağımlısıyıdım adeta hep izlediğim korkunç filmler aklıma gelio biran önce kızım doğsada sarılıp mis gibi uyusak
Amannn hepsi yalan filmelerin ben artik korkunc seylere gülüyorum korktmamaya calis kendinj
Benim sana tavsiyem cnm internetten biseyler ac onun sesiyle uyu. Esim evde degilken korkarsam ben oyle yapiyorum. Genelde guldur gulduru aciyorum. Video bittiğinde o zaten kapaniyo. Bende uyumus oluyorum
Bende asla bi yerde tek uyuyamam benim esimde vardiyali ve o gece vardiyasindayken salonda yatiyorum tv de sabaha dek acik duruyo gece ruya gorup uyanirsam ve evde tek oldgumdan ses olmazsa o tv acik olmazsa kriz geciririm heralde bi kere elektrimler gtti sarjda bitti gelmedi esim gelene dek balkonda beklemistim kapali yerde daha cok korkuyorm
Işığı aç uyu o zaman canım maden öyle alışmışsın doğumdan sonra bebekle uğraşayım derken aklına bile gelmez korkuların
Çok iyi anlıyorum seni ben de aşırı korkan bi insanım önceki evimiz yüksek girişti eşim yokken ödüm kopardı gözümü kırpamazdım korkmayayım fiye 3.kata taşındık yine korkuyorum anlaşılan geçmiyor bu.
o bende de oluyor eşim geceleri çalışıyor gündüzleri evde oluyor ışık illa açık oluyor bazen tvyi açıp koltukta bile uyuyabiliyorum korkuyorum bende evimizde giriş katında olunca hele iyice korku oluyo bazen
Ben korktugum icin degil ama esim geceleri yokken yatagimda degilde tv karsisinda koltuga uzaniyorum hem tv hem de uykum gelene kadar telde oyalaniyorum uyumayan arkadasim kuzenim varsa onlarla konusuyorum bir seyler okuyorum derken bi zaman sonra uykum geliyor kendiliginden uyuyakaliyorum evde ses olmasi önemli heralde insan ya korkuyor ya da kendini yanliz hissediyor tv lerin zaman ayarlamasi var mesela belirli bi saate ayarlayip kendi kendine kapanmasini saglayabilirsiniz
Sende bendensin simdi birak korku filmini korkunun k harfini bile duyasim gelmio. Ama allaha emanet kuzum senin kendi evin huzurlu yuvan oyle dusunmeye calis yine oku butun bikdigin dualari varsin isik acik kalsin bende koridoru ve tvyi acik birakipta uyuyabiliorum sadece. Baska turlu insan korkmasada tedirginlik cokuyo ister istemez uzerine. Bide ben baska sehire gelin geldim burda bi akrabamda yok gidip kalmaya sen o bakimdan sansliysan bazi geceler akraba ziyaretide yapabilirsin mesela bu sana guc verebilir.
Cocuk dogunca gece kalkmasi da korkutuyo bni esim ynmda ama top patlasa kalkmaz cocuga karanlikta kalkiyom korkuyom tv yi aciyom az isik olsn diye lambayi acinca cocuk durmuyo yoksa
Kuzum benim eşimde su an 11.9 çalışıyo gel bide bana sor uyuyamıyorum ama telefodnan bisiler izliyorum dusun evde kaynanamlar da var :D ama video uyu takma kafana sacma seyler :)
bebim esim de vardiyali bende hic korku filmi izlemiyorum eskiden izlerdim evlendigimden beri izleyemiyorum cunku korkuyorum yalniz kaldigim icin oglum var 3 bucuk yasinda o dogmadan hep tv sabaha kadar acik sekilde uyuyordum o dogunca alistim onunla uyudum buyudu simdi rahatim ve oyle seyler izlemeyince de korkmuyorum cok sukur okuyup ufleyip yatiyorum kapilari kitleyip artik sikintimiz yok
Aman ha kızını kendine bağımlı alıştırma sensiz asla durmaz buda çocuk için büyük sorun olur.. Işığı açık tutmanda Bi mahsur yok ki ben bekarlığım da da öyle uyurdum evlendim halen daha koridor ışığımız açıktır.
Bende evlenene kadr evde geç ama hiç tek başıma kalmadım. Ve benim eşimde vardiyalı çalışıyordu ben paranoyaklık yapıyordum 1. Katta oturuyorum ve kendimi bir sürü olumsuz şeye yönlendirdim anlatmayayım yoksa maşallah aklına gelmiyorsa da gelir :/ neyse ben yatak odasında bile yatamazdım oturma odasında tv karşısında pineklerdim tabi uykuya dalmam 4/5 i bulurdu sonra zamanla alışmaya başladım yatakta yatmaya çalıştım bir dönem ama o kadar çok kendimi doldurmuşum ki kabusum oldu ve tekrar oturma odasına yerleştim diyebilirim. Sende onu dene yatak odasında da ışığı açardım telefondan radyo dinlerdim iyi gelirdi. Şimdi eşimin gece vardiyası yok rahatım :)
1,511,065 soru
24,651,232 cevap
366,315 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın