0 oy
178 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Adetim biteli 15 gün oldu 3 4 gündür midem bulanıyor ara ara, tansiyonum düşüyor beni sarsıyor düştümü yani hamile olsam bile ilk baslarda bu belirtiler olurmu, sizlere sormak istedim 

2 Cevaplar

0 oy
(2,586 puan) tarafından
Yani daha yeni yumurtan çatlamaya başlamıştır gebelik oluşması imkansız biraz sabır onlar psikolojik 
-Reklam-
0 oy
tarafından
1 ay bile gecmemisski nasıl hamile olcaksin. Hamile olsan bile ilk günden belirti göstermez. Şekerin falan dusmustur
tarafından
Zaten düşünmüyorum daha hamilelik ama belirtileri ona benzeyince korktum biraz tsk ederim cevap icin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 281 göst.
19 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Beybi01 (5 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 242 göst.
21 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anne19 (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 293 göst.
17 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minikii (1,583 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 256 göst.
11 Kasım 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,658 soru

24,671,961 cevap

367,298 kullanıcı

...