Benimki 6 aylıktan beri kendi yiyor, ben verince inat ediyordu ağzını açmıyordu.. Ben de bıraktım kendi haline.. Şuan 1.5 yaşında kilosu da normal.. Doyuyordur yani seninki de.. Doktorlara göre yemeğe dokunan çocuk daha çok yemek istermiş, kendi daha çok yer yani.. Merak etmesin o anne yüreğin
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın