Ardı ardına gelen kişi misafir değil artık o evin bireyidir ona da iş yaptırırım ben genelde. İlk gün misafirlik olur ikinci üçüncü gelişte zaten eve alışmıştır der ben iş yaptığımda ona da yaptırırım bu hiç değişmez Kimse kusura bakmasın kafe işletmiyorum burada çalışan elemanımda yok evimde.
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın