Ardı ardına gelen kişi misafir değil artık o evin bireyidir ona da iş yaptırırım ben genelde. İlk gün misafirlik olur ikinci üçüncü gelişte zaten eve alışmıştır der ben iş yaptığımda ona da yaptırırım bu hiç değişmez Kimse kusura bakmasın kafe işletmiyorum burada çalışan elemanımda yok evimde.
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın