0 oy
165 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Alamadık sistemeleri çok kötü dün dediler kesin yarın teslim edecez  gelin dediler gitik bugün ama evrakları hazır değilmiş cuma gelin dediler insanla sanki dalga geciyolar

1 cevap

0 oy
tarafından
Nereden aldınız canım ?
(11,989 puan) tarafından
Evkurdan canım
tarafından
Ben de her seferinde orada sorun yaşıyorum canım. İnşallah cuma günü tamamlanır evraklar. Ben de en son tost makinesi almıştım taksitin son günü aradılar icraya vericez ödemediniz filan diye ki son gün hani nereye veriyorsanız verin bu gün ödemeye gelecektim gelmiyorum dedim tartıştık kapattılar. Bekledim icrayı gelmediler ama :) biraz tuhaf bir sistemleri var işlerine geldikleri gibi takılıyorlar.
(11,989 puan) tarafından
Aynen yalan söylüyolar aradık acmadınız gelmeyin diye söyleceklermiş aramadılar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 290 göst.
21 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 391 göst.
17 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde E&C (2,661 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 538 göst.
0 oy
4 cevap 363 göst.
3 Kasım 2022 Diğer kategorisinde qwertyu (1 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,359 soru

24,668,206 cevap

367,112 kullanıcı

...