0 oy
391 göst.
Diğer kategorisinde (2,661 puan) tarafından
Kızım hep altına kaçırıyo. Hala tuvalete yapmak istemiyo. Ben mi acele ediyorum sizce. Alışır mı

5 Cevaplar

0 oy
(5,792 puan) tarafından
Elbet bir gün :) kaö aylık 
(2,661 puan) tarafından
31 aylık
(5,792 puan) tarafından
Pes etmemen lzm büyümüş de alısır insallah daha erken
(2,661 puan) tarafından
İnşallah inşallah
-Reklam-
0 oy
(19,922 puan) tarafından
Daha çok erken pes etmek için 
(2,661 puan) tarafından
Pes etmek istemiyorum ama gözümde çok büyüyo
(19,922 puan) tarafından
Benimki eve s.ıçardı çok zor ama sabırlı ol canm  yaşıtlarını örnek göster bak o yapıyor falan de gaza getir
(2,661 puan) tarafından
Kardeşi var 15 aylık bak o bebek olduğu için bezi var sen bebek değilsin tuvalete yapman gerekiyor falan diyorum neler anlatıyorum
0 oy
(9,528 puan) tarafından
Sabır sabır sabır canım..az sabret 
(2,661 puan) tarafından
Nasıl aşıcz bu inadı bilsem
(9,528 puan) tarafından
O inat ettikçe sen daha da inatçı ol
(2,661 puan) tarafından
Olmaya çalışıyorum :(
0 oy
tarafından
31 aylikmis kız dur daha 32 aylık bir aydır daha yeni öğrendi hatta kaçırıyor bazen arada çocuk bir anda bezdden çıkıyor kolaymi bir anda bir düzen bir aliskanlik edinmye çalışıyor onun içinde çok zor senin için daha zor 
(2,661 puan) tarafından
Korkuyo olabilir mi acaba lazımlık mı kullansam istemiyordum ama
(979 puan) tarafından
Benim kız klozete yapmak istemedi ama lazimliga yapıyor birde onu dene istersen sonra klozete geçmesi zor olmaz diyorlar genelde
(2,661 puan) tarafından
Öyle yapıcm artık
0 oy
(7,514 puan) tarafından
Benim kızım 1 haftada anca öğrendi pes etme canım

Çok korkuyordu alıştı sonra 
(2,661 puan) tarafından
Ya benim ilk kızım çabucak alışmıştı hiç zorluk çektirmedi o bana. Ama bu ağlıyo bağırıyo tuvalete oturtunca
(27,118 puan) tarafından
Bence tuvalete oturunca agliyosa birkaç ay ara verip unuttur. Sonra tekrar dene. 26 aylıkken oğlumla başladık. Lazimliga oturmak istemedi. Ağladı korktu. 4 gün denedim vazgeçtim. Ama 30 aylık olduğunda birlikte tuvalet aparatı seçtik. Sonra tuvalette oyalaya oyalaya halloldu. Bir kaç haftada ogrendi. Bizimki gece altını 4.5 ay ıslattı. Sonra geçti şükür.
(7,514 puan) tarafından
Benim kız lazimliga asla yapmadı tuvalete oturttum yap kızım hadi korkacak bisey yok hepimiz tuvaletimizi yapiyoruz falan diye diye 1 haftada öğrendi
(2,661 puan) tarafından
Hemen pes etmek istemiyorum. Birde lazımlık denemeyi düşünüyorum. Bir hafta falan daha deniyim bi bakayım
(2,661 puan) tarafından
Ya inşallah öğrenir benimki de bende anlatıyorum herşeyi ama hiç takmıyo beni

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 167 göst.
25 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 539 göst.
0 oy
4 cevap 364 göst.
3 Kasım 2022 Diğer kategorisinde qwertyu (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 369 göst.
5 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Ceren21 (56 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,689 soru

24,672,334 cevap

367,332 kullanıcı

...