Napiyorsunuzzzz konya da ki marketlerde çay izdihamı var millet stok yapıyormuş zam gelecekmiş hiç-bir markette çay kalmadı sizin oralarda da öylemi eşim markette çalışıyor o gonderdi dün de a101 ler öyleymiş
Konyadayim senden alıyorum haberi
Konya'nın adamından ne beklersin ki? Şaşırdık mi hayır
Bızım buralarda kaçak çay geliyo esımede hedıye vermısler ıkı paket çay aylarca kalıyor bızde hıc çaycı değilis
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın