0 oy
279 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (473 puan) tarafından
Oglum isal olsu postta demiştim şimdi de yüzünde sarilik oluştu 

7 Cevaplar

0 oy
(17,480 puan) tarafından
Kaç defa yaptı 
(473 puan) tarafından
Sbh 8 den basladi 6 7 olmustir hemen 10 dka 20 dka arayla
-Reklam-
0 oy
(8,496 puan) tarafından
Tedbir iyidir götür canım ishal ciddidir
0 oy
(992 puan) tarafından
Tabiki götür ishalken götürdün mu ?
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Canım hiç ihmal etme götür biz bir haftadır mahvolduk önce büyük oğlum.sonra eşim sonra küçük oğlum dünde ben oldum ishal ve kusma bir arada. Hepimiz gittik acile serum falan takildi serumun içine ilaç katıldı. Büyük oğlum a da ayriyetten vitamin takıldı 
0 oy
tarafından
Tabikide götür sıvı kaybı olur havalar zaten cok sicak
0 oy
tarafından
Git yani ne bekliyorsun canım ,sarılık önemli bir durumdur ishal olduğu içinde susuz kalmıştır serum falan takarlar 
0 oy
(2,295 puan) tarafından
Acilen git çok geçmiş ishal ciddi 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 267 göst.
0 oy
3 cevap 277 göst.
13 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Leylacan (20 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 216 göst.
0 oy
2 cevap 100 göst.

Kategoriler


1,512,399 soru

24,668,598 cevap

367,134 kullanıcı

...