0 oy
120 göst.
Diğer kategorisinde (183 puan) tarafından
Kızlar KYK borcumu yapilandirdim.deprem bölgesinde yaşamıyorum ama borcum deprem bölgesinde bulunan vergi dairesinden di.odemem Kasım'da başlayacak saniyordum ama mesaj geldi temmuz da gibisinden.deprem bölgesindekiler ödemeleriniz ne zaman başlıyor.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 125 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 212 göst.
25 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Neyla (813 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 224 göst.
27 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Rabia_68 (68 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 654 göst.
8 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,407 soru

24,668,762 cevap

367,147 kullanıcı

...