0 oy
224 göst.
Diğer kategorisinde (68 puan) tarafından
Deprem bölgesi diye kargolar eve gelmiyor sizinde böyle oldu mu , sanki kargocular o evde oturmuyor , müşteri hizmetlerine bağlandım yasal bı şey yok ama kargocular kendi belirlemiş bunu bana saçma geldi açıkçası 

3 Cevaplar

0 oy
(1,802 puan) tarafından
Yo hem kendi evimde hemde annemlere gittiğimde eve getiriyorlar ikisine deprem bölgesi iskenderun ve adiyaman 
(68 puan) tarafından
Malatya'da bana hep böyle dediler
(1,802 puan) tarafından
Bence eve getirmemek için bahane onların ki
(68 puan) tarafından
Aynen öyle nereye şikayet edebilirim , çözüm bulunsun istiyorum
-Reklam-
0 oy
(13,708 puan) tarafından
Antakyadayım konteyner kentte geliyor her aldığım 
0 oy
(3,561 puan) tarafından
Eve geliyor sorun yok. Adres güncellemesi yapmadıysanız belki ondandır diyecem ama bilemedim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 125 göst.
3 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Poyraz_Mira (1,802 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 212 göst.
25 Haziran 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Neyla (813 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 121 göst.
27 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Maviiii (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 654 göst.
8 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,421 soru

24,668,879 cevap

367,151 kullanıcı

...