Mrb hanımlar 1 hafta önce post açmıştım babamla ilgili , babam şeker hastası ve ayaklarına vurmuş seker lekeler var , bana ozon tedavisi ve hacamat soylediler . Tabiki araştırdım hemen doktora başvurdum resmini attım ayaklarinin , fakat ozon tedavisinin geciremeyecegini bize yardımcı olamicaklarini hacamatın da bir işe yaramayacagini söylediler , ufalama tekniği varmış onu da onlar yapmiyormus hangi bölüm yapar onu da bilmiyorlar , siz biliyor musunuz ufalama tekniği ? Ve hangi bölüm ??
1,512,676 soru
24,672,198 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın