Kızlar Karaca'nın cam kettle kullanıyorum içinde kireçlenme olmuş nasıl temizleyeebilirim kimyasal kullanmadan çünkü bundan önce sinbo kullanıyordum yine cam kireç sökücü döktüm kettle yandı hahaha
Benimde o yüzden yandı demekki schafer markası bnde diyorum dandik diye
1,512,642 soru
24,671,683 cevap
367,290 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın