Kızlar Karaca'nın cam kettle kullanıyorum içinde kireçlenme olmuş nasıl temizleyeebilirim kimyasal kullanmadan çünkü bundan önce sinbo kullanıyordum yine cam kireç sökücü döktüm kettle yandı hahaha
Benimde o yüzden yandı demekki schafer markası bnde diyorum dandik diye
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın