Merhaba yeni anne umarım sağlıkla huzurla bebeğini büyütursun. Ayrıca yeni anneliğini tebrik ederim. Mastit olabilir. Bunun için sebebin sıklıkla emmesi gerekiyor. Eğer bebek yeteri doyuma ulaşıyorsa sütünü sarıp gerekli poşetlerde muhafaza edip daha sonra kullanabilirsin.
Bir diğer ikaz ise şu olabilir eğer göğüs ucunda herhangi bir yara gibi bir durum oluşursa hatta oluşmadan muhtemelen aktarlarda da satılan kantaron yağının temin etmeni öneririm mucizevi bir özelliğe sahiptir yaraların hızlı iyileşmesini sağlar bebeğinle beraber mutlu bir hayat geçirmeni dilerim.
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın