0 oy
294 göst.
Diğer kategorisinde (455 puan) tarafından
Merhaba kızlar ben 2 sene önce tesettüre girdim ferace giyiyorum feracenin altına tayt giyip açık ayakkabı giydigimde corapsiz cikiyorum dışarı dün gece rüyamda yine aynı şekilde sokağa çıktım yanıma bir kadın geldi dediki ayakların açık neden disarda dolasiyosun ayağına çorap giy günah bilmiyomusun dedi bende haklisin biliyorum ama ayaklarım çok sıcak oluyo diye giymedim diyorum bı daha giymeden çıkma dedi sabah kalkinca çok şaşırdım sizcede uyarildimmi

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bilinçaltında varsa o yüzden de olabilir. Aklından ben böyle cikiyorum ama günah diye gecirdiysen olabilir
(455 puan) tarafından
Bir kaç defa düşünmüştüm ama oyle çok uzerindede durmadım belkide o bilincaltima islemistir
-Reklam-
0 oy
(3,890 puan) tarafından
Uyarıcı bir rüya cnm bende bir kere buna benzer bir rüya gördüm tesettürlüyüm rüyamda büyük bir alim görüyordum o alim bana boynunu  kapat diye uyarmıştı annemin evi bahçeli yoldan gelen geçen oluyor bazen kundak başı yapıyordum  balkonda elbise asarken falan  beni rüyamda uyarmıştı 
(455 puan) tarafından
Evet canım anneme anlattım bugün oda uyarıcı dedi ama etkilendim gercekten
(3,890 puan) tarafından
Bende baya etkisinde kalmıştım cnm
0 oy
tarafından
bilekten yukarisi gunah diye biliyorum eger oyleyse uyarici olabilir
(455 puan) tarafından
Hafif bileğim görünüyordu bazen canim
0 oy
tarafından
Olabilir tabi ferace giyenleri goruyorum ayakkabilari bile siyah corapsiz da gezmezler hic demekki dogru olan bu ayaklar normalde bileklere kdar acik olabiliyo diye biliyorum 
(455 puan) tarafından
Bende ayaklar bileklere kadar açık olabiliyor benimde ayaklarım yaniyo diye giymiyordum
0 oy
(1,490 puan) tarafından
Olabilir canım dikkat etsen senin için daha iyi olur. Keşke bende eksiklerimi böyle rüyada görebilsem
(455 puan) tarafından
İnşallah canım bende ilk defa gördüm zaten bende anlam veremedim ama elimden geldiği kadar daha dikkat etmeye basladim
(1,490 puan) tarafından
İnşaallah canım. RABBİM EKSİKLERİMİZİ GİDERMEYİ NASİP ETSİN
(455 puan) tarafından
Amin canım
0 oy
tarafından
Ferace altına tayt gıymene degılde.... Çoraba gelmesıne sasırdım.... Çorap sadece olay aslında denmek istenen ferace altına da dıkkat etmek gerek inşallah sadece çorap gıyıp oldu demezsın balım dıs gıyımle de iç gıyım de önemli
(455 puan) tarafından
Yok canım dünden beri daha dikkat ediyorum

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 196 göst.
18 Kasım 2025 Diğer kategorisinde FreePalestine (67 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 151 göst.
0 oy
3 cevap 255 göst.
29 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 244 göst.
5 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,472 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...