Kızlar normalde hiç bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum belki de daha erken 19. Haftadayim.
Ama ben ne zaman uzulsem ağlasam karnimda birseyim pıt pıt oynadığını hissediyorum bu üçtür böyle oluyor. Bebeğim acaba annesinin üzüldüğünü hissedip mutlu mu etmek istiyor
1,512,671 soru
24,672,125 cevap
367,314 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın