0 oy
131 göst.
Diğer kategorisinde (1,455 puan) tarafından
Kızlar normalmi ya.40im çıktıktan 10gun  sonra lekelenme şeklinde geliyordu birkaç gun öyle sürüp snra normal adet oldum.onlari saymadım 4-5gun sürdü.10gun geçti tekrar adetim az az geliyo normalmi

1 cevap

0 oy
(894 puan) tarafından
Normal bende öyle oldum o lekelenme gibi bir şey tam adetini daha olmadın olacaksın 
(1,455 puan) tarafından
Canım kan bildiğin geliyo ama az az yoğun degil
(894 puan) tarafından
Yani bir kadın doğuma git baksınlar durumun nasıl diye
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 368 göst.
28 Aralık 2022 Diğer kategorisinde 11202105 (81 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 731 göst.
22 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Misafir67 (416 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 733 göst.
8 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Deniz-133 (55 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 258 göst.
23 Şubat 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,586 soru

24,671,101 cevap

367,265 kullanıcı

...