0 oy
1,806 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (292 puan) tarafından
Kizlar bebisi kolik huysuz zor olupta 2. Cocuga yapanlar nasil cesaret ettiniz ben hep 2 yada 3 tane cocuk isterdim ama bebegim 3 aylik suan asla 2. Cocugu yapamam kafasindayim cok zor cünkü ama oglum kardessiz kalsinda istemiyorum. Cevrem ve doktorum 2 sene sonra isticeksin görursun diyolar ben düsünemiyorum cesaret edebilcegimi 

25 Cevaplar

0 oy
(230 puan) tarafından

6 aylık bebeğim ev borcum bitince 2.yi yapcam diyorum o zamana kazayla falan olmazsa tabi :)3 yasına gelcek borcumuz bitene kadar :)

-Reklam-
0 oy
tarafından

Bence bi kismi çocuk 4-5 yasina gelince o zor günleri unutup bebek ozlemiyle yapıyor bi kismi da yaş geçiyor vs diye :D

0 oy
(720 puan) tarafından
Sırf bebek sevenlere sinir olduğumdan ikinciyi falan doğurmak istemiyorum bi bitmediler ya 
0 oy
(3,535 puan) tarafından
1.5 2 yasina girince oglum tekrar hamile kalmak istiyorum 
0 oy
(13,240 puan) tarafından
Hiç cesaret edemedim.. istemedim gibiydude nasıl oldu işte denir ya kaza kurşunu öyle oldu :) ama hiç bir zaman kendimi ikinci çocuk için hazır hissedemezdim ondan eminim.. 

İlgili sorular

0 oy
26 cevap 1,092 göst.
29 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde emyy (7,100 puan) tarafından soruldu
+1 oy
33 cevap 1,410 göst.
22 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde İmren bebeğin annesi (5,575 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 278 göst.
20 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Derineylem11 (1,686 puan) tarafından soruldu
0 oy
70 cevap 2,669 göst.
28 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde Gencanne12 (1,353 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...