6 aylık bebeğim ev borcum bitince 2.yi yapcam diyorum o zamana kazayla falan olmazsa tabi 3 yasına gelcek borcumuz bitene kadar :)
Bence bi kismi çocuk 4-5 yasina gelince o zor günleri unutup bebek ozlemiyle yapıyor bi kismi da yaş geçiyor vs diye
1,512,727 soru
24,672,965 cevap
367,374 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın