Ben size şöyle diyeyim ben özelde doğum yapmadım Bayburt’a özel hastane yoktu ama Bayburt gibi biryerde devlet hastanesinde resmen özel gibi muamele gördüm yani doğumda olsun bakımımda olsun herşeyi dört dörtlüktü eğer sizi özel sizi zorlayacaksa bence şöyle yaşadığınız yerde bir araştırın hani iyi bir devlet hastanesi filan bulursanız orda yapın doğum derim fikrimce
Ben 2022 Şubat da yaptım 4 bin di
1,512,743 soru
24,673,137 cevap
367,378 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın