0 oy
124 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar böyle kaybetme korkusu gibi kötü bir şey olacak gibi bir korku. Bu arada depremin en şiddetli halini hissettik travma gibi kaldı bende ve deprem gece oldu ben çok soğukkanlı biriydim inanın faciaydı soğukkanlı olmak falan boşmuş. En son yine Sincikte 5 ten büyük oldu ve evde tektim akşamdı bebeğimi emziriyordum emzirir vaziyette koltuğun yanına çöktüm. Lohusayken tekrar başımıza gelmesi yeniden hatırlamak çok kötü. Korkunç bir his lohusalık bitince kendimi ibadete vermek istiyorum en güzel terapi bu olsa gerek. Rabbim felaketlerden korusun. Bu tarz şeyleri yaşayınca ufacık şeyleri dert edemiyorsunuz. 

1 cevap

0 oy
(1,203 puan) tarafından
Dua oku bakara dinleyin bol bol sakinlesirsin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 190 göst.
0 oy
6 cevap 253 göst.
24 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Herseyguzelolacak (98 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 588 göst.
13 Ekim 2021 Diğer kategorisinde EsleminAnnesi (3,100 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 953 göst.
12 Ekim 2021 Diğer kategorisinde EsleminAnnesi (3,100 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,731 soru

24,672,989 cevap

367,375 kullanıcı

...