0 oy
288 göst.
Diğer kategorisinde (125 puan) tarafından
Kızlar misafirim vardı revani yaptım ama bayağı kaldı eşimle tek olduğumuz içinde yiyemeyiz hepsini Perşembe günü gene misafirim Olucak buzluğa atsam sabah çıkarsam bişey olur mu acaba 

5 Cevaplar

0 oy
(65,018 puan) tarafından
alts koy buzlukta şerbetli guzel olmaz
(125 puan) tarafından
Altta bişey olmaz değil mi dursun orda tadı felan bozulmaz inşallah
(65,018 puan) tarafından
iki gunde bisey olmaz kiz
-Reklam-
0 oy
(4,603 puan) tarafından
Hazir baklava falan atılır da evdeki revani kötü olur bence
(125 puan) tarafından
Bende öyle düşünmüştüm aslında gene de bir sorayım dedim
0 oy
(5,237 puan) tarafından
Baklava şekerpare kemalpaşa falan annem atıyor birşey olmuyor ama revani bilemedm
(125 puan) tarafından
Evet bende revani olunca teredduttte kaldım
0 oy
(212 puan) tarafından
Sen buzluğa at yine de en fazla siz kendiniz yersiniz yani perşembe günü de birkaç dilim çıkartırsın yandı yandı yenmedi siz yersiniz evet m
(125 puan) tarafından
Aynen öyle yapayım ya artık yapacak bişey yok teşekkür ederim canm
0 oy
(5,623 puan) tarafından

Bir şey olur mu bilmiyorum ama ben senin yerinde olsam komşularıma birer tabak götürürüm biter hemde sevaba girmiş olursun :) ben çok yapınca veriyorum komşulara 

(125 puan) tarafından
Haklısın geç oldu insAllah yarın öyle yapayım Perşembe yeni tatlı yaparım artık teşekkür ederim canm
(5,623 puan) tarafından
Ben öyle yapıyorum canım ziyan olacağına komşularım yesin diyorum . Perşembe günü de yeni tatlı yaparsın.  Tart kalıbında kek yapıyorum ben kakaolu üzerine de çikolata sosu döküyorum çok pratik bir tatlı düşünürsen

İlgili sorular

+2 oy
3 cevap 163 göst.
18 Mart 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Biriiste (508 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 300 göst.
+2 oy
4 cevap 421 göst.
+3 oy
14 cevap 621 göst.

Kategoriler


1,512,677 soru

24,672,219 cevap

367,324 kullanıcı

...