Bir şey olur mu bilmiyorum ama ben senin yerinde olsam komşularıma birer tabak götürürüm biter hemde sevaba girmiş olursun ben çok yapınca veriyorum komşulara
1,512,677 soru
24,672,219 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın