0 oy
295 göst.
Diğer kategorisinde (3,798 puan) tarafından
Fırında köfte nasıl oluyor? Hepsi çiğden mi fıtına atılıyor kızlar

7 Cevaplar

0 oy
(1,388 puan) tarafından
Evet canım çiğden atıyorum 
(3,798 puan) tarafından
Tarif Nasıl? Herşey çiğ köfteler en üstte mi cnm?
-Reklam-
0 oy
(6,090 puan) tarafından
Ben biraz kızartıp atarım. Çiğden atınca pişmiyor bence. 
(3,798 puan) tarafından
Zahmet olmazsa tarif verir misiniz? Hiç yapmadım fırında
0 oy
tarafından
Tarife göre değişiyor bazen hafif kızartıp atıyorum bazen çiğ 
0 oy
(4,575 puan) tarafından
İki türlü de oluyor. Kıızartınca daha lezzetli 
0 oy
tarafından
14 senelik evliyim ve  1 kere bile yagda kofte kizartmadim onun arkasini kim temizleyecek at firina gitsin cigden atarim hep
(3,798 puan) tarafından
Anladım. Kızartınca çok iş çıkıyor bencede. Tam olarak nasıl yapıyorsunuz?
0 oy
(1,716 puan) tarafından
Köfteleri az kızart öyle ver fırına daha lezzetli oluyor
0 oy
(3,047 puan) tarafından
Ben once bir tavada mühürlüyorum ama direkt firindada olur 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 282 göst.
24 Şubat 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Kimolsam (1,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 337 göst.
12 Eylül 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde Kimolsam (1,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 242 göst.
10 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde 1anneadayi (1,267 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 496 göst.
5 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,285 cevap

367,389 kullanıcı

...