Bende 2 ay 27 gün önce oldum sezaryen bende tek tük var almadım jiletle ve cımbızla çok olmadığı için ve amaliyatlı yerim çok kaşınıyor 10 gündür
1,512,308 soru
24,667,552 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın