0 oy
271 göst.
Diğer kategorisinde (27 puan) tarafından
Kızlar ateş düşücü bant kullanan varmı aranızda. Nasıl kullanıyorsunuz ve nasıl saklıyorsunuz. Etkisi oldumu? 

2 Cevaplar

0 oy
(3,907 puan) tarafından
Kızım da kullandım di buz dolabında saklıyorsun soğuk olması lazım  anlina yapistiriyorsun
(27 puan) tarafından
Teşekkür ederim faydası oldu mu
(3,907 puan) tarafından
Evet  olmuştu
-Reklam-
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Evet cnm dolapta tutuyorsun alıp yapıştır iyi geliyor tabi çocuklar bazen istemiyor 
(27 puan) tarafından
Teşekkür ederim cok duydum aldım bende ama kullanmadım hiç insallh kullanmam da ateşlenmesin
(5,843 puan) tarafından
Inşallah cnm

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 5,455 göst.
31 Mart 2020 Diğer kategorisinde zeyneb34 (1,539 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 252 göst.
8 Şubat 2022 Diğer kategorisinde ipekipek (1,992 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 171 göst.
0 oy
1 cevap 302 göst.

Kategoriler


1,512,771 soru

24,673,481 cevap

367,408 kullanıcı

...