Bakin arkadaşlar bilmiyorum bazı şeyler asilardan mi toplumun yapısı bozuldu ergen çocuklara bakıyoruz çoğu kendini olduğu cinsiyetten farklı hissediyor. Sizce bunlar yaradilistan kaynaklı birsey mi yoksa çevre faktörü mu bilmiyorum. Genetigimizle oynuyorlar.
1,512,562 soru
24,670,856 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın