Ben cay cay cayyyh bide kahveydi artik icmiorum ozellikle yagmurlu havalarda nescafe icilir die bir kuralim vardi diger gunler turk kahvesi simdi gebeyik diye icmiorum
Portakall suyuuuuuu
Kış çayı Limonata Kahve
Sahlep sadece
Boza çok seviyorum
1,512,694 soru
24,672,482 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın