Ben cay cay cayyyh bide kahveydi artik icmiorum ozellikle yagmurlu havalarda nescafe icilir die bir kuralim vardi diger gunler turk kahvesi simdi gebeyik diye icmiorum
Portakall suyuuuuuu
Kış çayı Limonata Kahve
Sahlep sadece
Boza çok seviyorum
1,512,755 soru
24,673,400 cevap
367,400 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın