Ben cay cay cayyyh bide kahveydi artik icmiorum ozellikle yagmurlu havalarda nescafe icilir die bir kuralim vardi diger gunler turk kahvesi simdi gebeyik diye icmiorum
Portakall suyuuuuuu
Kış çayı Limonata Kahve
Sahlep sadece
Boza çok seviyorum
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın