23 gün önce doğum yaptım 20 küsür vajinal dikiş atıldı. sonrasında bebeğim hastalandı vs hastanede yattım ve kontrole gidemedim. Vajinal dikiş atılanlar mutlaka kontrole gitmek gerekir mi mesela dikiş yerine baktım görünen yerlerde ki ipler düşmüş ama bebeğimle karantinadayız yani hala gidemem kontrole ( ne yapıcam ben tecrübeli arkadaşlar yazarsa sevinirim
1,512,237 soru
24,666,690 cevap
367,036 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın