0 oy
145 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
5 haftalık hamileyim. Alt karın ağrısı var ve bel ağrım var. Aynı adet olacak gibiyim. Normal mi bunlar.

Sabah da afedersiniz peçeteye az Bi şey yeşilimsi sarımsı akıntı geldi 

2 Cevaplar

+1 oy
(2,366 puan) tarafından
Enfeksiyonunuz ya da mantarınız var. Dpktora gidin haftanız küçük zaten bu zamanda bebek rahme yerleşiyor haliyle rahimde gerilmeler ağtılar kramplar olabiliyor. Bir kültür tahlili yaptırın. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 
-Reklam-
0 oy
(1,515 puan) tarafından
Ağrıların normal ama akintin muhtemelen enfeksiyon göstermesi bı idrar tahlili ver istersen için rahat eder 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,505 göst.
0 oy
2 cevap 228 göst.
+1 oy
6 cevap 520 göst.
15 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 494 göst.
21 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Kederlianne (1,166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,609 soru

24,671,271 cevap

367,275 kullanıcı

...