0 oy
228 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,446 puan) tarafından
Kızlar 40 liranın üstü bir şeydi de alsak verdiğimiz paraya değer mi bir öğün savar mi hiç alıp yapmisliginiz varmı yaptıysanız da nasıl yaptınız 

2 Cevaplar

0 oy
(1,163 puan) tarafından
Normal bamya yemeği gibi 1 kere yaptım tabi taze gibi olmuyor ama öğün geçirmek için yeterli 
-Reklam-
0 oy
(1,515 puan) tarafından
Nohutlu bamya yemeği yapmıştım ben bir kez pek tat alamadim ama ben kendi elimle koymaya alışkın olduğumdan olabilir kuzum ♥️ alınıp denenebilir ama 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 582 göst.
4 Şubat 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 581 göst.
0 oy
9 cevap 416 göst.
0 oy
1 cevap 218 göst.
27 Şubat 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde yaban gulu (417 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,642 soru

24,671,683 cevap

367,290 kullanıcı

...