0 oy
418 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (6,864 puan) tarafından

Kurumuş görüntü için kusura bakmayın.

Ayağımın solundaki 2 tane kırmızı ilk kaşınanlar. Kaşıya kaşıya öyle küçük kırmızı oldu. Sağdaki 2 tane yeni. İlk öyle büyük kırmızı olarak çıkmıştı diğerleri de.

Diğer ayağımda da bi tane var. Bugün baktım alt bacakta 2-3er tane çıkmış nedir bunlar acaba? Dizimden yukarıda bişey yok.

8 haftalık hamileyim. Korktum biraz:/

image

8 Cevaplar

0 oy
(2,172 puan) tarafından
Bir şey isirmişa benziyo
(6,864 puan) tarafından
İnşallah öyledir razıyım ona
-Reklam-
0 oy
(6,864 puan) tarafından
Başka bilen yok mu en azından **** böyle olmaz deseniz rahatlıycam. 

:(
0 oy
(5,187 puan) tarafından
Gebelik kolestazı olabilir adını yanlış yazmadıysam o da kaşınır böyle nokta nokta olur doktoruna danış muhakkak
(6,864 puan) tarafından
Aşağıdan mı başlar? Tamam onu bi bakıp Dr a sorayım.
(5,187 puan) tarafından
O kadarını bilmiyorum
0 oy
tarafından
Yok canım biz daha yeni atlattık bu şekilde değil ya zaten o kadar çok dayanamiyosunki Dr a gidiyosun yani sen gitmedigine göre kesin olamaz bide fazla oluyo öyle iki tane bişey değil her yerinde oluyo insanın ozellikle kasiklar karın bölgesi falan
(6,864 puan) tarafından
Uyu.zdan kurtulması uzun sürüyormuş o yüzden korkuyorum. Ayaktan başladı şimdi bacakta bikaç tane daha çıktı. Her yerimde olsa dayanamaz dr a giderdim galiba.
0 oy
(8,115 puan) tarafından
Uyz  bu sekil değil cnm hamilelikte  cilt kuru olur ondan kaşınır 
0 oy
(1,541 puan) tarafından
**** koltuk altında yoğun olurmuş babam **** suphesiyle gitmişti doktora bişey çıkmadı ve bu şekilde olmuyor sanırım **** böcek ısırması gibi
0 oy
(969 puan) tarafından
Yok ya değil alerji yada bişey ısırmış kaşımışsın kızarmış sanki 
(6,864 puan) tarafından
Benim ilk gebelikte oldu pupp. 2.de ihtimal az diyorlar inşallah değildir.
(969 puan) tarafından
Tamam kuzu pubb olmuşsun yine 2. Olma ihtimali daha yüksek çünkü 1. De olmuşsun bende 1. De olmustum 2. De kaçınılmaz oldu malesef :(
(6,864 puan) tarafından
Hadi ya ben daha düşük diye biliyordum. Daha çok erken yaa 8deyim:(. İlki 38de başlamıştı.
Ayaktan başlar mı ki ilki göbekten başlamıştı.
(969 puan) tarafından
Benimki ikisinden ayaklardan başladı seninki gibi aynı yer
(6,864 puan) tarafından
Yaa 8.hafta çok erken:/ İnşallah pire falandır ya da sivrisinek. İnşallah artmaz.
0 oy
(1,476 puan) tarafından
Uyuza benzemiyor onlar daha çok su kabarcıkli oluyor diye biliyorum ve çok fazla oluyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 334 göst.
20 Ocak 2024 Diğer kategorisinde dilayyla (28 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 682 göst.
5 Mayıs 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde seoz (88 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 311 göst.
18 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Nihal.34 (210 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 234 göst.

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...