Ayyyy kıyamam ki bende üzüldüm şuan
hicte oyle olmazdi sen hamissin usursun diye cikmazdin evde otururdunuz :) esin nerde canim gecen bi espiride gördüm yorumda yurt disindami
1,512,352 soru
24,668,124 cevap
367,111 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın