Ayyyy kıyamam ki bende üzüldüm şuan
hicte oyle olmazdi sen hamissin usursun diye cikmazdin evde otururdunuz :) esin nerde canim gecen bi espiride gördüm yorumda yurt disindami
1,512,371 soru
24,668,291 cevap
367,118 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın