Ayyyy kıyamam ki bende üzüldüm şuan
hicte oyle olmazdi sen hamissin usursun diye cikmazdin evde otururdunuz :) esin nerde canim gecen bi espiride gördüm yorumda yurt disindami
1,512,319 soru
24,667,683 cevap
367,077 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın