yok anam uyumuyor yarin doktora goturcem grce 4.20de uyudu 6da kasilma nobeti oldu ciglik cigliga uyandik kendi yatmasi gerekirken tavcancikla filcik yatiyor .d.d
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın