0 oy
418 göst.
Diğer kategorisinde (9,762 puan) tarafından
Geçen sokaktan biri ilk defa görüyorum kapının önündeydim selam verdi ben de aldım konuştuk hal hatır sorduk nerelisin nerde oturuyorsun falan filan sonra kadın sarıldı bana. Ben daha ilk defa gördüğüm insanlara temas etmeyi sevmem . Çok insan canlısı biri değilim zaten kimsenin kötülüğünü de istemem ama herkesle temas etmeyi de sevmem. Bu durumda nasıl davranmam lazım. Somurtkan biri de değilim soğuk mu durmaliydım

5 Cevaplar

+2 oy
(27,125 puan) tarafından
Yaşlı bı kadın mı ki neden sarıldı durup dururken. Sokakta ilk kez tanıştığı birine temas etmeyi kimse sevmez. 
(9,762 puan) tarafından
Evet yaşlı kadın
(27,125 puan) tarafından
Yaşlılar öyle olur zaten. Takma kafana
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Bende sevmem sağolsun eşim beni soğuttu herşeyden 
+1 oy
(33 puan) tarafından
Yani yerinizde olsam ben de aynı tepkiyi verirdim. Sizinki doğal olan bence. Ben de daha yeni tanıştığım biriyle temas edemem. Sarılmak samimiyet gerektiren bir şey. 
+1 oy
(543 puan) tarafından
Kız bende öyleyim insan sevmiyorum bildiğin
+1 oy
(1,367 puan) tarafından
bende öyleym hemen temas a giremem ben kim olursa olsun

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 1,780 göst.
4 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 918 göst.
+1 oy
22 cevap 1,554 göst.
14 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Büşrasu (656 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 287 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...