0 oy
197 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (513 puan) tarafından
Kizlar ben üste oturuyorum eltim altımda kayın babam ve kayim en aşağıda oturuyor gece ses geliyor eltim hemen elifden geldi diyor bana sen yapıyorsun. Diyor ben camdan bakıyorum onların ışığı yanıyor sadece ses olunca bu iftira mi oluyor 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yapmadığın her şey iftira oluyor bence 
(513 puan) tarafından
Bende öyle biliyorum
-Reklam-
0 oy
tarafından
Tabiki iftira oluyor 
0 oy
(4,928 puan) tarafından
Sizden de gelebilir, aile binası diye parmak ucunda yürüyecek haliniz yok ya. Elticilik bambaşka bir şey, açık kapatmak yerine bangır bangır bağırılıyor en ufak kusurlar. 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 899 göst.
4 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Aysel Güzel (1,151 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,075 göst.
16 Temmuz 2022 Aile & Aşk kategorisinde Kirilganinci (67 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 1,716 göst.
0 oy
6 cevap 514 göst.
10 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...