Ay Mart Nisan böyle ise Haziran temmuzu düşünemiyorum. Bugün askılı ile gezdim evin içinde.
Sizin oralarda hava nasıl?
Genel olarak ısındı sanırım
Bayburtta havalar hala öyle montsuz gezecek kadar sıcak değil ama yine de kendine göre bir sıcağı var kombiyi kapatarak yatamayız ama donarız gece
1,512,731 soru
24,672,989 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın