Ay Mart Nisan böyle ise Haziran temmuzu düşünemiyorum. Bugün askılı ile gezdim evin içinde.
Sizin oralarda hava nasıl?
Genel olarak ısındı sanırım
Bayburtta havalar hala öyle montsuz gezecek kadar sıcak değil ama yine de kendine göre bir sıcağı var kombiyi kapatarak yatamayız ama donarız gece
1,512,577 soru
24,671,029 cevap
367,262 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın