0 oy
164 göst.
Diğer kategorisinde (1,039 puan) tarafından
Benim adet 1 gün gecikmisti hemen test yaptım çizgi çıkmadı 1 saat sonra falan silik çizgi çıktı ertesi gün adet oldum adetim bittiğinden beri test yapıyorum ve 3 saat sonra falan testler silik çizgi gosteriyo kan vermeye gittim doktor yanlış anlamış hamileliğe bakmamış bayramdan sonra gel dedi bu saatler sonra çıkan silik çizgi bı anlam ifade etmez dimi neden çıkıyor bu silik çizgi ben anlamıyorum cildircam 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 782 göst.
17 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Mrvgul (6,352 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 697 göst.
18 Temmuz 2020 Aile & Aşk kategorisinde Dilekk (1,749 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 175 göst.
29 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 311 göst.
24 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,727 soru

24,672,965 cevap

367,374 kullanıcı

...