Tek benim mi inanasım gelmiyor bu konuya
ay doğumuna da hiç bişey kalmamş kız 2 güne doğurursun sen biz 40 çıkana kadar seni beklicez gibi duruyo kaburga ağrılarında normal bebek iyice geriniyo içeride. Bu arada kameradan eşinin haberi var mı
1,512,371 soru
24,668,291 cevap
367,118 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın