Ağlattı beni şu satırlar .. :’(
Kızımla vakit geçirmemek için asla bahanem olmadı çok şükür ❤️ ama çok duygulandım çünkü bebeğim büyüyecek ve ben bu hallerini çok özleyeceğim
1,512,425 soru
24,668,903 cevap
367,153 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın