Ağlattı beni şu satırlar .. :’(
Kızımla vakit geçirmemek için asla bahanem olmadı çok şükür ❤️ ama çok duygulandım çünkü bebeğim büyüyecek ve ben bu hallerini çok özleyeceğim
1,512,397 soru
24,668,585 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın