Eş zaten sadık kalsa çok sevse herseyi yapsa aileye gerek kalmaz. Ama ben maalesef ki aileme gerek duyuyorum şuan. Keşke aileme daha yakın olsaydım. Neyse
1,512,625 soru
24,671,423 cevap
367,282 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın