0 oy
924 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (2,483 puan) tarafından

Onun aldığı kahve fincanlariyla bi sunumda bendeen :dd

Bu aralar cok fazla fincan modellerine bakiyodum kda bi tanesini almıs❤❤

image

17 Cevaplar

0 oy
tarafından
Guzelmis gule gule kullan canim
(2,483 puan) tarafından
Saol canim daha guzelleri senin olsun insallah
(2,957 puan) tarafından
Kiz postunu niye gizledin tam adimi yazib starta basiyodum soru gizlendi:(
tarafından
Yanlis atmisim atcam simdi:)
-Reklam-
0 oy
(7,701 puan) tarafından

Güle güle kullan cnm ayrıca afiyet olsun :)

(2,483 puan) tarafından
Cok saol canim daha guzelleri senin olsun insallah :)
0 oy
(2,840 puan) tarafından

ohhh mis afiyet olsun bi ara sana kahveye gelcem ayni sunumdan bekliyore

(2,483 puan) tarafından
Hahaha beklerim canim :))
Saol canim❤
(2,840 puan) tarafından
bu ara hep menemendeyim gelirim bak bi ara davetsiz misafir ben :)
0 oy
(7,480 puan) tarafından
Allah Ağız tadını bozmasın güzel muhabbetler ile için canım çok güzel eşim çok zevkliymiş afiyet olsun
(2,483 puan) tarafından
Amin ablam Allah razi olsun
Daha guzelleri senin olsun insallah
(7,480 puan) tarafından
Daha güzelleri hepimizin olsun canım
0 oy
tarafından
Çok güzeller güle güle kullan canım 
(2,483 puan) tarafından
Cok saol bitanem❤
0 oy
(20,948 puan) tarafından
Bende çok.severim fincan ha koleksiyon.yapsam.içim rahat etmez 
(2,483 puan) tarafından
Benimde alasim var bussuru ama koyucak yerim yok maalesef :/
0 oy
tarafından
Çok tatlişlar bitanem güle güle kullan su arkadaki minik kuraboyemi ne onun adı bayatlamıyormu bende yapmak istiyorum ya
(2,483 puan) tarafından
Cok saol kuzum benim
Bitli kurabiye diye youtubeden bak kuzum 2 gundur bu sekilde hala ilk gunku gibi
Bide ben birazini buzluga attim servis etmeden 10 dakika once cikarsan yeterli guzel oluyo :))
0 oy
(2,957 puan) tarafından
Cok guzelmis gule gule kullan canim
(2,483 puan) tarafından
Cok saol canim benim
0 oy
(1,328 puan) tarafından
Güle güle kullan canım Allah tadınızı bozmasın :) 
(2,483 puan) tarafından
Amin canim cumlemizinkini insallah :)
0 oy
(409 puan) tarafından
Afıyett olsunm canmm gule gule kullanın:) 
(2,483 puan) tarafından
Cok saol caniimm :)
(409 puan) tarafından
Rica ederımm canmm
0 oy
tarafından
Çok minnoslar yaaaa
(2,483 puan) tarafından
Yaa deme benim cok hosuma gitti :))
0 oy
(57 puan) tarafından

Çok minnoş fincanların gule güle kullan kuzum <3

(2,483 puan) tarafından
Cok saol caniim❤
0 oy
(2,171 puan) tarafından
Gule gule kullan cok tatlilar :))
(2,483 puan) tarafından
Cok tesekkur ederiim canimm :))
0 oy
tarafından

Cok guzeller canim AŞK-I MUHABBET kahveniz olsun:)

(2,483 puan) tarafından
Amin canim amin❤
0 oy
(187,492 puan) tarafından
Pembe aşkınaa benimki olsa gri alir ☺️
(2,483 puan) tarafından
Bu tur renkleri seviyorum fincanlarda canim :))
Insallah seninkide alir
0 oy
tarafından
Ne nisbet yapıyon iyiki almış kocan yani...alan var almayan var canm...

☺️☺️☺️☺️☺️☺️şaka bebişim afiyet  bal olsun güle güle kullan ❣
(2,483 puan) tarafından
Kiskan çatla patlaa :DdD
Cok saol kuzum daha guzelleri senin olsun insallah❤❤
tarafından
Amin kuzum bnm ☺️❣
0 oy
(5,435 puan) tarafından

Güle güle kullan cnm <3

(2,483 puan) tarafından
Cok saol caniim❤

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 1,008 göst.
0 oy
7 cevap 803 göst.
0 oy
1 cevap 382 göst.
0 oy
9 cevap 721 göst.
10 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Eymen kuşum (8,865 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,774 soru

24,673,543 cevap

367,408 kullanıcı

...